Loading...

Monday, April 15, 2013

‘Mustafa Ali’ sex video


EDISI VIDEO SEKS: Misteri KLON Mustafa Ali DIDEDAH..

Posted by Kuasa Rakyat®Friday, April 12, 2013109 341 comments
 20.7K
 57Delicious11 22.4K
Ramai yang meminta aku siasat tentang VIDEO LUCAH TERBARU yang didakwa melibatkan pemimpin PAS, Mustafa Ali yang telah tersebar lebih 24 jam lalu. Dan setelah aku teliti dengan segala aspek dan kebolehan yang ada, ini adalah JAWAPAN kepada persoalan yg diberikan...






  • VIDEO INI TULEN
  • PELAKON JUGA TULEN
  • AKSI JUGA TULEN
Jangan cepat melenting.. Sabar.. bagi aku terangkan pada setiap point aku..

VIDEO INI TULEN

Sememangnya video ini tulen kerana kalau tak tulen BUKAN VIDEO lah namanya..

PELAKON JUGA TULEN

Hasil penelitian aku, pelakon ini 100% tulen TETAPI tidak menyerupai Mustafa Ali. Disini juak juak yang teribat dengan pembikinan video ini melakukan KESILAPAN BESAR dimana WAJAH SEBENAR pelakon itu JELAS TERLIHAT WALAUPUN HANYA BEBERAPA SAAT TETAPI BERULANG SEBANYAK 2 KALI..


Minit ke 6:43 

Semasa nak duduk pakai spender, jelas ada TANDA TITIK di dahi pelakon tersebut dan iras muka pelakon itu 70% TAK SAMA seperti muka Mustafa Ali.. Ok.. Kita lihat printscreen seterusnya..


Minit ke 6:46 

Tanda didahi pelakon sudah HILANG. Wajah pula berubah dan kelihatan 92% mirip Mustafa Ali..

Minit ke 6:52 

Semasa mahu bangun semula dari tepi katil, tanda didahi yang hilang kelihatan semula. Muka pelakon berubah kembali kepada muka di printscreen minit ke 6:43



PERSOALAN: Bagaimana dalam masa tempoh 9 saat kita dapati 2 muka yang berbeza tapi watak yang sama?

AKSI JUGA TULEN

Disini dipercayai video ini menggunakan kaedah mengubah perincian secara digital. Aku tak pandai sangat nak sebut mende ni camne tapi korang bleh la tengok kat youtube, bersepah video yang menggunakan editor yntuk ubah muka atau apa apa yang diingini..

http://www.erapasca.com/2013/04/edisi-video-seks-misteri-klon-mustafa.html

1 comment:

SR WORLD said...

%@%@%@%@%@%@%@%Indian Mom & Daughter Forced Raped By Robber,Priyanka Chopra Full Nude Sex Photos And Boobs



%@%@%@%@%@%@%@%Indian Hot Models Real Leaked Nude Photos,Porn Star Sunny Leone Fresh Fucking Pictures



%@%@%@%@%@%@%@%Desi College Girl Laila Fucked By Her Cousin,Indian Aunty Nude Bathing Pictures



%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Bhabhi Naked Big Ass Showing,Indian Bhabhi Hairy Armpits Pictures



%@%@%@%@%@%@%@%Indian Aunty Hairy Pussy Pics. Mallu Hairy Pussy,Pakistani Bhabhi Hairy Vagina



%@%@%@%@%@%@%@%Beautiful Bhabhi Hairy Pussy Picture,Hairy Pussy Mallu Aunty Nude Bath








%@%@%@%@%@%@%@%Indian College Girl Hairy Pussy Pics,Desi Girl Doing Blowjob. Indian Blowjob

%@%@%@%@%@%@%@%Desi Indian Aunty Ass Fuck By Devar,Desi Mallu Blouse Nude Boobs


%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Sucking Dick,Desi Mallu Blouse Nude Boobs


%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Nude Big Ass,Bhabhi Cleavage Show In Blouse


%@%@%@%@%@%@%@%Indian Aunty Lund Chusai Image,Mallu Aunty Dick Sucks


%@%@%@%@%@%@%@%Porn Star Lisa Ann Hot HD Wallpaper,Desi Hairy Pussy Pictures






%@%@%@%@%@%@%@%Desi Round Ass Photo,Mallu Aunty Doggy Style Fucking

%@%@%@%@%@%@%@%Desi Round Ass Photo,Mallu Aunty Doggy Style Fucking


%@%@%@%@%@%@%@%Housewife Bhabhi Sucking Boyfriend Dick,Desi Girl Sucking Dick


%@%@%@%@%@%@%@%Sameera Reddy Webcam Scandal Photos click here,Beautiful Desi Ass Image


%@%@%@%@%@%@%@%Indian Aunty Hairy Pussy Pics. Mallu Hairy Pussy,Pakistani Bhabhi Hairy Vagina


%@%@%@%@%@%@%@%Beautiful Bhabhi Hairy Pussy Picture,Hairy Pussy Mallu Aunty Nude Bath


%@%@%@%@%@%@%@%Indian College Girl Hairy Pussy Pics,Desi Girl Doing Blowjob. Indian Blowjob


%@%@%@%@%@%@%@%Desi Indian Aunty Ass Fuck By Devar,Desi Mallu Blouse Nude Boobs

%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Sucking Dick,Desi Mallu Blouse Nude Boobs








%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Nude Big Ass,Bhabhi Cleavage Show In Blouse


%@%@%@%@%@%@%@%Housewife Bhabhi Sucking Boyfriend Dick,Desi Girl Sucking Dick


%@%@%@%@%@%@%@%Sameera Reddy Webcam Scandal Photos click here,Beautiful Desi Ass Image


%@%@%@%@%@%@%@%Indian Aunty Hairy Pussy Pics. Mallu Hairy Pussy,Pakistani Bhabhi Hairy Vagina


%@%@%@%@%@%@%@%Beautiful Bhabhi Hairy Pussy Picture,Hairy Pussy Mallu Aunty Nude Bath


%@%@%@%@%@%@%@%Indian College Girl Hairy Pussy Pics,Desi Girl Doing Blowjob. Indian Blowjob


%@%@%@%@%@%@%@%Desi Indian Aunty Ass Fuck By Devar,Desi Mallu Blouse Nude Boobs

%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Sucking Dick,Desi Mallu Blouse Nude Boobs

%@%@%@%@%@%@%@%Mallu Indian Aunty Nude Big Ass,Bhabhi Cleavage Show In Blouse
ReplyDelete